დიდი ბრიტანეთის მომხმარებელთა უფლებების დამცველი ორგანიზაციის Which?-ის ადვოკატირების კამპანიის შედეგად საკაბელო ინტერნეტპროვიადერებმა მომხმარებლებისათვის ავტომატური კომპენსაციის მექანიზმის დანერგვა გადაწყვიტეს. იმ შემთხვევაში, როცა კომპანიები სათანადო მომსახურებას ვერ უზრუნველყოფენ, მომხმარებლებს საკომპენსაციო თანხებს ანგარიშებზე ავტომატურად დაურიცხავენ. მომხმარებლებს აღარ დასჭირდებათ კომპანიისათვის მიმართვა. მექანიზმის დანერგვაზე 5 კომპანია შეთანხმდა, რომლებიც საკაბელო ინტერნეტის მომხმარებელთა 90%-ს ემსახურებიან. მექანიზმი 15 თვეში ამოქმედდება, რაც საშუალებას მისცემს კომპანიებს ამ ცვლილებისათვის სათანადოდ მოემზადონ და მისი ეფექტიანი მოქმედება უზრუნველყონ.

კომპენსაციების ოდენობა შემდეგნაირად განისაზღვრა:

 

წყარო: საკაბელო ინტერნეტის პროვაიდერები ავტომატურ კომპენსაციას შესთავაზებენ მომხმარებლებს, Which?-ის ვებსაიტი, https://www.which.co.uk/news/2017/11/broadband-providers-to-offer-automatic-compensation-to-customers/?utm_source=Consumers+International+-+Members+%26+Subscribers&utm_campaign=3c296ccaf0-WebSubsNov2017eNewsletter-English&utm_medium=email&utm_term=0_eab7ec67e5-3c296ccaf0-58337467